Niets. Aanmelden is geheel gratis, u betaalt pas als u daadwerkelijk diensten van ons gaat afnemen.
Wij sommeren uw niet betalende wederpartij namens u tot het betalen van hetgeen deze partij aan u verschuldigd is. Indien niet binnen zeven (7) dagen betaald wordt, sturen wij een herinnering en indien niet binnen veertien (14) dagen betaald is, sturen wij een 2e herinnering.
Nadat u een (gratis) account heeft aangemaakt en bent ingelogd, kunt u via het daarvoor bestemde opdrachtformulier eenvoudig opdrachten aan Ondernemersincasso.nl verstrekken.
Betaling kunt u verrichten door middel van het overboeken van het verschuldigde bedrag via iDeal.
Ja, dat kan. Indien u niet met iDeal kunt betalen, stuur dan een e-mail naar info@ondernemersincasso.nl, waarin u aangeeft dat u niet via iDeal kunt betalen. Wij zorgen er dan voor dat u een losse factuur ontvangt, die u door middel van overboeking kunt betalen.
Ja, na het verstrekken van een opdracht en de betaling van het verschuldigde bedrag, ontvangt u een e-mail (op het door u opgegeven mailadres) met een factuur daarin. De factuur treft u ook aan op uw persoonlijke omgeving op ondernemersincasso.nl.
Nee, dat bent u niet verplicht. Wij bevelen het uploaden van de overeenkomst wel aan, om zo zorgvuldig mogelijk te kunnen verwijzen daarnaar en om deze informatie tot onze beschikking te hebben bij een eventueel op te starten procedure.
Nee, dat bent u niet verplicht. Wij bevelen het uploaden van facturen wel aan, om zo zeker te zijn dat de juiste bedragen worden genoemd en de facturen als bijlage bij de door ons te verzenden sommatiebrief te kunnen voegen.
Er kunnen niet meerdere opdrachten in één opdrachtformulier worden verstrekt. Wel kunt u na het verstrekken van de eerste opdracht kiezen voor “nog een opdracht verstrekken” (voordat u betaalt).
Ja, dat heeft u. Zodra onze sommatiebrief gereed is, ontvangt u een concept daarvan per e-mail. Dat concept moet door u geaccordeerd worden. Zolang de brief niet door u is geaccordeerd, wordt deze (nog) niet aan uw wederpartij verzonden.
Nee, dat heeft u niet. De herinneringsbrieven worden door ons direct verstuurd, zonder u eerst van een concept te voorzien. U krijgt wel een afschrift zodra de brief aan uw wederpartij is verzonden.
Indien uw wederpartij naar aanleiding van onze sommatie ofwel één van onze herinnering tot betaling overgaat, dan doet zij dat rechtstreeks aan u. Geen lastige constructies dus, waarbij op onze (derden)rekening wordt gestort, waarna u moet wachten totdat dit geld is doorgestort, maar een rechtstreekse betaling op uw rekening.
Ja, in alle gevallen waarin u geheel of gedeeltelijke betaling ontvangt, dient u dit te melden aan ons in verband met het verzenden van eventuele herinneringen.
Melding van betaling kunt u doen via info@ondernemersincasso.nl, onder vermelding van uw dossiernummer.
Is uw vordering na verzending van een sommatiebrief, eerste herinnering en tweede (en laatste) herinnering nog altijd niet (volledig) voldaan, dan kunt u een procedure starten tegen uw wederpartij, teneinde uw vordering voldaan te krijgen.
Als incasso na onze dienstverlening niet succesvol is, kunt u een procedure starten. De advocaten van Amelink Advocaten begeleiden u daarin graag (verder) en dat voor een gereduceerd uurtarief van EUR 125,- per uur.
- Incasso voor een vast bedrag
- Incasso door erkende advocaten
- Online opdracht aanmelden
- Veilig betalen via Mollie